9.9.11

Ja no hi som a temps per ser pessimistes


L’afirmació del títol no es meva, però m’agradaria que se’m hagués ocorregut a mi. Veient el que es veu cada dia, observant el que succeeix a diari i analitzant les causes des de les conseqüències, es pot afirmar amb tota contundència: que se’ns ha acabat el temps de queixar-nos, i comença a ser el moment de posar fil a l’agulla i, amb tot el que hem après personalment i col·lectivament, hem de desbrossar el camí que tenim al davant i arribar on vulguem arribar a “pinyó fixa”,... sense canviar de marxes, amb pas ferm i decidit i sense mirar de reüll.

El temps de la queixa, tot i reconeixent que tenim motius sobrats per convertir la resta de la nostra vida en una enoooorme queixa, ja no pot ser el que justifica cadascun dels passos que donem (o no) cada dia del resta de la nostra vida.

No podem instal·lar-nos en el banc del “sinofós”, per justificar per que no fem res. Hem de descobrir tot el que tenim davant nostre i posar-hi ganes.

Mai he cregut amb que la providència em resoldrà les coses. Crec i proclamo, que quedant-me quiet, no aconseguiré res del que em proposi. Hauré de sortir, cercar, treballar, equivocar-me, caure, enlairar-me, tornar-hi, entossudir-m’hi,...

Creieu-me, ja n’hi ha prou de queixar-se pel que no tenim, pel que ja no tenim, pel que hauríem de tenir i pensar mes en el que volem tenir, el que volem guanyar  i el que volem aconseguir.

I també hem de perdre la por a ser emprenedors, o agafar el camí de ser els nostres propis empresaris. 

No hay comentarios: